Antonio Banderas vonzerejének titkát számtalanszor próbálták már megfejteni. Első ránézésre egy tipikus latin szívtipró: jóképű, szexis, temperamentumos. De valójában sokkal több ennél.

"Latin vagyok, de nem vagyok latin szerető"

Antonio kivételes ember.

Sokoldalú személyiség, tehetséges színész, énekes és rendező, aki tisztában van saját képességeivel, mégsem száll a fejébe a dicsőség, önmagáról mindig szerényen nyilatkozik. Sosem mesterkélt, vagy hiteltelen.
Az emberi kapcsolatok, barátok fontosak a számára; családszerető és erős szálak fűzik a hazájához. Kedves, és igen közvetlen; őszinte, nagylelkű és udvarias. Lelkesen érdeklődő és becsületes másokkal. Rendkívül intelligens és széleslátókörű; két lábbal áll a földön, mégis kalandként fogja fel az életet, amelyet meg kell élni, de nem szabad túl komolyan venni. Jó humora van és nem okoz neki gondot önmaga kifigurázása sem.
Egyszóval a kinézet csak felszín, a szép külső szép belsőt takar. Mindez talán magyarázatot adhat különleges vonzerejére.



chat




partnerek

house lothlorien michaeljackson ancsagirl crissangel davidgarrett avesavaria
Több, mint 60 kategória között kereshet érdeklődési körének megfelelő honlapokat. Ha népszerűsítené honlapját akkor is látogasson el ide! A legnagyobb bannercsere-portál!

kep








in memoriam

I miss You Michael ...
michaeljackson michaeljackson

heathledger selmecziroland




a bár

Nyitva: 2006.05.29. óta
Bártulaj: Éowyn
Kapcsolat, linkek, infók

hotlink

EGY ÁLOM VALÓRA VÁLIK - BROADWAY




kep
„Minden spanyol színésznek az az álma, hogy játszhasson a Broadwayn. Én színházban nõttem föl, s ezt elég kevesen tudják rólam, fõleg Amerikában. New York-i színpadon játszani angolul, hat-nyolc hónapig zsinórban - ez az igazi teljesítmény.”

/Návai Anikó interjúja, 2003/



„14 év! El sem hiszem, hogy ennyi ideig maradtam távol a színháztól. Ez évekig eszembe sem jutott. A filmezés nagyon csábító, egyrészt a pénz miatt, másrészt mert az egész világon látható vagy általa. De a színház a szenvedélyem, különösen a musicalek. Ezelõtt még soha nem léptem fel a Broadwayn, de úgy érzem, mintha hazatértem volna.”

/New York Times/


_______________________________________________________________


kep
Az eredeti, 1982-es Nine musical Raul Juliával a fõszerepben Federico Fellini Nyolc és fél címû, Oscar-díjas filmje alapján készült. (filmismertetõ itt)

2003-ban a felújított musical Antonio fõszereplésével estérõl-estére, mind a 228 alkalommal hatalmas sikert aratott! (Eugene O'Neill színház, 2003 március 21 - 2003 október 5) Volt olyan alkalom is, amikor 101%-os volt a jegyeladás - állóhelyeket is eladtak.

kep
A darabban egy férfi, egy fiú és 16 nõ lép színpadra ... Guido Contini, egy tehetséges, de éretlen rendezõ, aki drágán megfizet az élet és a nõk iránti túlzott szenvedélyéért. A felesége azzal fenyegeti, hogy elhagyja, és a drága filmprojektje is veszélybe kerül. A történet 1963-ból visszatekint Guido gyerekkorára is, amikor a 9 éves fiú találkozása egy prostituálttal megpecsételte a nõkkel való emocionális gondjait.
/Roma Torre/


Antonio (Guido Contini) a szereprõl:

„A Nine egy olyan férfi történetét meséli el, aki leckét kap abból, mit jelent felnõttnek és érettnek lenni. Azt gondolom, ez ilyen idõszak volt Fellini számára is, amikor a darabot írta - egy, a saját személyisége és az õt körülvevõ világ okozta zavart pillanat.

(...)

kep Hogy miért akartam ezt az elõadást? Guido miatt. Szeretem a karaktert. Azt mondja: Krisztus, Mohamed és Buddha akarok lenni, de nem akarok hinni Istenben! Én éppen így érzek. Minden akarok lenni, de arra jutottam, hogy nem tudok. Most jött el az az idõ az életemben, amikor olyan döntéseket hozok, amelyekkel megszakítom a múlttal való kapcsolatot és rálépek az érett korba vezetõ útra.” /PlaybillOnline/

„A Broadway-musicalek és a London West End miatt lettem színész.
A Nine-ról: Már régóta szerettem volna megtenni, de korábban nem volt arra lehetõségem, hogy majdnem három órán keresztül a színpadon legyek, angolul beszéljek és énekeljek.” /New York Post/

kep „Tökéletes, hogy a premier tavasz eleje táján van, mert úgy gondolom, hogy ekörül forog a darab is. Ennek a férfinak az életét ünnepeljük. Összetett személyiség, sok különbözõ rétegbõl áll. Félig Pinocchio, félig Don Giovanni. Az egész darab majdnem olyan, mint egy lecke a felnõttéválásról. Igaz, hogy a mûben sok kapcsolata van, de nem cinikus. Azt gondolom, mindegyik nõt teljes szívébõl szereti, de van egy bizonyos pont az életben, amikor döntést kell hozni és belenyugodni a dolgokba, és fel kell nõni - ez nagyon fájdalmas.” /Broadway.com/


A nõi partnereirõl:

kep „Ez egy álom. Az emberek azt mondják: Ó, ez biztos nehéz! Mirõl beszéltek? Már bocsánat, de ez olyan, mint a mennyország! A férfiak utálni fognak, már rögtön a nyitánykor! Ez nagyszerû.”

„Úgy érzem, mintha az élet hirtelen 16 húggal ajándékozott volna meg, és nem tudom, mihez fogok kezdeni, amikor búcsút kell majd vennem tõlük.”

„Nagyszerû tehetségek, és nagyszerû személyiségek. Chita Rivera egy szupersztár, egy Broadway-történelem. Tényleg egy legenda. És imádom, hogy tangózhatok vele a színpadon. De a többiek sem csak egy csapat lány. Erõteljes személyiségek, és ez volt az, amit David Leveaux akart; elég okos volt ahhoz, hogy összehozza õket.
Nem játékbabák, hanem igazi nõk.”


_______________________________________________________________


- A színésznõk véleménye Antonióról itt olvasható >>

- Kritikák és díjak itt láthatóak >>

- Cikkek és dallista itt >>

- Videók és zene >>


_______________________________________________________________


kep David Leveaux (rendezõ)

„Szerencsére Antonio nem ismerte túl jól a Nine történetét, így én magam mesélhettem el neki. Láttam, ahogy egyre jobban kikerekedik a szeme, aztán eljött az a fantasztikus pillanat, amikor hirtelen elõrehajolt, az asztalra tette a kezét és így szólt: David, megcsinálom. És soha nem nézett vissza. Amióta színész lett, mindig is a Broadwayn akart fellépni. Benne van a csontjaiban, a DNS-ében. Egyszerûen tudtuk, hogy meg kell csinálnia.”











<< Vissza a Gitárlecke oldalra.